NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

mandag den 13. maj 2013

Home sweet home!

Hej alle sammen!

Nu er det lidt lang tid siden, jeg har skrevet et blogindlæg her på sidst, og ja... Nu er jeg altså hjemme i Danmark!

Efter en rejse på godt over 40 timer, gik jeg i seng i min egen seng i mit eget hus, og det var dejligt. Det bedste var dog den velkomst jeg fik i Aalborg Lufthavn, som jeg ikke havde en anelse om var på vej! Aalborg Garden stillede op og spillede for mig, da jeg kom ud derfra, og atletikholdet var til stede med bannere og flag, og jeg må sige, jeg fik et smil på læben, der var svært at tørre af. Utroligt rørende, faktisk var jeg tæt på at græde et par gange - men jeg holdt igen, fordi jeg vidste, at hvis jeg først begyndte, ville jeg aldrig stoppe igen, haha...

Mor og far havde også sørget for 50 romkugler til hele forsamlingen, så det kunne jo ikke have været meget bedre. Nu ser jeg bare frem til at fortsætte mit liv i Danmark, hvor jeg slap for 10 måneder siden med atletiktræning, musikøvning og, når tiden kommer, skole. Og så glæder jeg mig til at catche up med jer alle!

Det her bliver så det sidste blogindlæg i lang tid, regner jeg med - men livet i sig selv er jo en rejse, så mit livs rejse er ikke ovre endnu :)

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar