NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

tirsdag den 2. oktober 2012

South Island trip day 3


Hej alle!

Dag 3 er vel overstået. Det har været en dag uden lige, og jeg har været en tur ud på Stillehavet for at snorkle med vilde delfiner! Det har uden tvivl været en kæææææmpe stor oplevelse, der har været alle pengene værd! OG søsygen, som ramte mig på vej ud. Bølgerne var ret hårde i dag, så jeg fik da også lige kastet min morgenmad op i en spand, inden jeg hoppede i vandet... Sebastian tog en billeder og video med GoPro kamera, men jeg var for søsyg, da jeg var på båden, til at tage billeder og ja... mit kamera er ikke ligefrem vandtæt. Da vi kom på land igen, tog vi et langt varmt bad(vi havde været i havet i 40 minutter, og det var 11 grader varmt), og derefter gik vi de ca. 500 meter til byens centrum, hvor vi fik den måske bedste pizza, jeg nogensinde har smagt! Og så var den lavet af en australier :O.

Efter det tog vi mod Motueka med bus. Det var en længere tur - hen ad 5 timer - men det gik. Da vi ankom, tog vi et smut forbi stedet, hvor skydive kan ordnes. Det betyder at et par stykker af os tager med bus til en flyplads, hvor vi skal på en 20 minutter lang flytur til 5000 meters højde og derefter springe ud. Springet kommer også til at vare ca. 20 minutter mens det frie fald er på 70-85 sekunder... Woo for et rush det bliver! Jeg får det hele på DVD med video-interview, video fra faldet og mindst 40 billeder, så glæd jer til noget af det kommer op! Om eftermiddagen i morgen skal vi hike og sejle i kano igennem Abel Tasman national park. Det bliver nok også til lidt baderi i vandkanten, da de har de smukkeste gyldne strande(Har set billeder). Hvis der kommer et indlæg i morgen, bliver det spas!

- Jakob

Som lovet, billeder med sælunger:
Nawwwww!
No zoom
:)
Sælerne leger rundt i vandet




No zoom igen :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar