NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

fredag den 6. januar 2012

Første blog-indlæg og en introduktion/velkommen!

Hej alle sammen! Nogle af jer kender til mine planer for næste skoleår - nogle af jer gør ikke, men nu har I åbnet denne blok, så derfor finder I ud af det. Mit næste skoleår kommer til at foregå på High School i New Zealand! På den her blog kan I så følge med i forberedelserne og i selve opholdet, når vi kommer dertil.
 
Langt om længe er det blevet 2012!

...og det betyder, at min rejse er riiiiigtig tæt på. Måske svært at forstå, når man ikke er i situationen, men jeg er overbevist om at i hvert fald 1/3 af min hjernekapacitet lige nu bliver brugt på at overveje og tænke over rejsen...  Samtidig har vi jo været i gang med planlægningen i lang tid også nu... Ja faktisk siden september! :) Det betyder, at jeg for længst er blevet godkendt af Explorius(organisationen, jeg rejser med) til at tage af sted på baggrund af karakterer og "modenhed" ;D. Også ansøgningen til værtsfamilien er sendt af sted nu, og vi har da også fået at vide, at den i øjeblikket er i gang med en halv rejse rundt om kloden til New Zealand, hvor den skal godkendes af... Et eller andet, der kan bestemme, om jeg må komme derned xD. Det vil sådan set sige, at det eneste, jeg mangler er at blive godkendt af den New Zealandske organisation og at blive valgt af en værtsfamilie. Så det er faktisk meeeget tæt på!

Jeg glæder mig ekstremt meget til at komme derned, men jeg er også skræmt.. Sådan rigtigt meget! Men min filosofi omkring det meste er, at det nok skal gå :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar