NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

søndag den 8. januar 2012

Standerhejsning i Aalborg Atletik og Motion

Hej alle! :)
Dagen i dag er gået med standerhejsning i atletik-klubben, og det var som sædvanligt hyggeligt. Det betyder også starten på et nyt atletik-år, og i øvrigt en atletik-hal(YAY!). Alligevel kommer jeg til at tænke på, at jeg ikke kommer til at opleve denne begivenhed næste år, og det er lidt sørgeligt... Jeg håber af al kraft, at jeg på New Zealand får muligheden for at fortsætte med min sport, så jeg kan komme hjem til Aalborg Atletik og Motion næste år og være ENDNU bedre! Jeg har dog allerede bestemt mig for, at hvis atletik på New Zealand ikke er en mulighed, starter jeg til rugby... Der skal man jo også løbe hurtigt, og det er den største sport i New Zealand... Sikkert lige noget for mig :D.
Atletikken i Aalborg og ja - sådan set i hele Danmark, kommer jeg til at savne ekstremt meget. Det bliver SÅ hårdt ikke at kunne se alle mine venner og veninder i atletik-klubben i et helt år... Jeg kommer til at savne jer helt ekstremt, det skal I vide!!
Turen virker bare til at være tættere og tættere på, og det er en smule skræmmende at tænke på... Meeeeen det skal nu nok gå alt sammen. Hvis jeg ikke turde gøre sådanne ting, ville jeg jo aldrig nå nogen steder :).

Synes det ville være passende at dele et billede med et par kammerater fra atletikklubben til stævne i Aarhus lørdag :).



- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar