NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

onsdag den 11. april 2012

Flybilletter! - Og chok.

Hej alle!

I dag har jeg fra Explorius fået tilsendt mine flybilletter til rejsen. Jeg skal af sted mandag d. 9. juli fra Københavns lufthavn, hvor jeg skal mellemlande først i London, hvor jeg,  de to andre danske udvekslingsstuderende, der skal til New Zealand, og alle Explorius-udvekslingsstuderende til New Zealand fra Norden, skal mødes. Vi flyver dernæst over Hong Kong, hvorfra vi flyver direkte til Auckland, New Zealand. Derefter regner jeg med Soft Landing Camp følger, hvor alle os udvekslingsstuderende skal rundt og opleve lidt af New Zealand sammen, før vi bliver sendt ud til vores værtsfamilier.

Så kom CHOKKET!

Billetten til hjemturen er sat allerede til søndag d. 3. februar! Jeg havde regnet med, at udvekslingsprogrammet var på 10 måneder, og at jeg altså skulle hjem i maj, og jeg er da stadig heller ikke sikker på, om det er en fejl, eller hvad?? :-O

Mere om det, når jeg får info senere...

Udover det, er jeg lige kommet hjem fra herrefed træningslejr i vores venskabsby i Frankrig, Antibes, som ligger lige ved Nice... Altså ved Middelhavet. 21 grader og skyfri himmel - og så på min fødselsdag! Bliver vist ikke bedre. Kanelsneglene er i øvrigt i ovnen, og de skal deles ud i klassen i morgen :)

I'm out,

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar