NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

torsdag den 12. april 2012

OPDATERING: Chokket er væk.

Hej alle!

Jeg har i dag fået en mail fra Explorius, hvor hun forklarer hjemrejsedatoen på billetterne, jeg fik i går. Jeg skal IKKE hjem fra New Zealand allerede søndag d. 3. februar 2013.

Her har I e-mailen:

"Kære Jakob, Josefine og forældre

Jeg glemte i går at forklare hvorfor hjemrejse billetten er sat til februar.

Alle elever skal have en åben returbillet, men da det ikke er muligt at fastlægge datoen 10 måneder ud i fremtiden, får vi en midlertidig dato. Denne dato bliver i starten af 2013 rykket til majmåned.

Jeg beklager eventuel forvirring.

Mange hilsner"
"Mysteriet" er altså opklaret, og jeg skal først hjem i maj, som jeg havde regnet med :)
- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar