NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

fredag den 13. juli 2012

Endelig fremme!

Hej alle!

Jeg er netop flyttet ind hos Bob og Frankie i Wainuiomata efter et blast af en soft landing camp! I forgårs var vi ved Pukaha Mt. Bruce og så Kiwi- og kakafugle. En kakafugl angreb faktisk mit kamera...(se billedet, no zoom) Så det er rigtigt, hvad de siger med, at new zealandske fugle ikke er bange for mennesker!

I går var vi ved Mokai Gravity Canyon for at overskride grænser! Jeg prøvede først "The Flying Fox"-svævebanen, derefter Big Swing, en kæmpe gynge med 50m frit fald, og sidst men ikke mindst 80m bungy jump! Hvem skulle have troet det om drengen med højdeskræk?? Jeg vil lige lægge nogle flere billeder op derfra senere, for mit kamera løb tør for strøm på starten af turen... Når jeg får snakket med de andre exchange students, der tof billeder :)

Købte i øvrigt en virkelig fed t-shirt der, se billeder ;D

 I aften går turen til et stort måltid i den lokale kirke med Bob, hvilket jeg glæder mig til, og på mandag starter skolen! WUHU!! Udover at skoleuniformen koster 500 NZ$...

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar