NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

lørdag den 28. juli 2012

NZ-mesterskab!!

Hej alle!

Exciting news! Jeg skal til New Zealands high-school mesterskaber i downhill skiing! WOOOOOT. Ingen på vores skole af de andre elever står nogensinde på ski, fordi folk ikke er de rigeste her, og skisport er mange timer væk, men skolen har altså besluttet at stille et hold, som kommer til at bestå af 4 udvekslingsstuderende og 1 junior fra year 8 eller 9 - altså en newzealænder. Vi 4 kommer jo alle fra Skandinavien, og derfor var lærerne hurtige til at spørge os med :DD.

Derudover havde jeg min første rugby-kamp i dag! David, en af mine nye "mates" fra Sverige, og jeg blev skiftet ind med 10 minutter tilbage af kampen. Jeg fik lavet to ret vilde tacklinger - to fra holdet kalder mig nu "tank", lol. Men David scorede mål! You the man! ;D

Det var vildt awesome, og vores træner var vist rimelig ups på, at vi skal spille kamp næste lørdag igen. Derudover er der en chance for, der også bliver nationals for os i rugby, men det er jeg ikke sikker på, så tys tys med det...>.>

Vi var i øvrigt i biografen i dag. Vi spiste først på noget indisk halløj - virkelig god mad, fik mango chicken xD - og så så vi Ted. Den var meget skæg, har set bedre, men vi grinede da meget af filmen igennem :).

I går aftes var der youth group i kirken, hvor vi mødes en 30 stykker og leger forskellige lege og hygger og sådan. I går var det lidt specielt, for vi skulle lege en leg, der hedder "smugglers". Nogle af jer kender det, i hvert fald årgang 02a, under navnet hunter force - dog med bibler, der skulle smugles. Man har en camp, man bliver sendt væk fra, og så skal man finde vej tilbage i mørket(det er efter solen er gået ned). På ruten tilbage er der biler, der kører frem og tilbage og mænd, både med og uden hunde, der går rundt og leder efter folk. Hvis man bliver fanget, tager vagterne ens bibel fra en, og man skal tilbage efter en ny.

Jeg vandt! Hæhæhæ, feeling good. Kom ind sammen med Colin som de første 2 (Y). Senere kom 3 mere og derefter en gruppe, vi hjalp forbi ved at gå tilbage på ruten og narre en af vagterne... Alt i alt var der altså vist nok en 8-10 stykker, der kom tilbage med deres bibler inden legen sluttede. Feeedeste leg!

Sorry for not bringing any photos guys - mit kameras batteri er "exhausted", så jeg har måttet købe et nyt på nettet, der kommer indenfor de næste par dage.

Peace out.

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar