NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

torsdag den 27. september 2012

MyTube optræden!

Hej alle!

Så er der MyTube i morgen på skolen! Det betyder optrædener af skolens elever - heriblandt mig. Én på saxofon, én på el-bas, én på klaver, én på trommer og mig på cornet. Vi er et lille sammensat jazz-ensemble sat sammen til at optræde i morgen. Vi skal spille Blue Bossa og Take the A Train, og jeg skal improvisere en jazz-solo i sidstnævnte! Det bliver helt sikkert super fedt, og vi optager det, så hvis det går godt, kunne jeg måske finde på at lægge det op på YouTube eller sådan noget :). Oveni købet er det både sidste dag i dette term OG mufti. Det betyder for det første, at vi har 2 ugers ferier derefter og det betyder, at vi ikke skal have skoleuniform på :D.

På lørdag hopper jeg på et fly til Christchurch med Sebu og David til en rundrejse på South Island! Det bliver super fedt! Jeg tænkte måske at skrive et blogindlæg med et par billeder hver dag på turen, så følg med! Det er selvfølgelig hvis jeg kan få internet... ;D

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar