NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

fredag den 8. juni 2012

High School - måske?

Hey alle!

Jeg fik i dag en e-mail fra Explorius med, hvad man nok kan kalde groundbreaking nye oplysninger! Det drejer sig i det store hele om ansøgning af visa til New Zealand, men med ansøgningen er lagt navnet på den high school, jeg skal gå på! Er lidt nervøs for, om det måske bare er midlertidigt, fordi man måske skal have undervisningssted for at få visum til udvekslingsstudenter... Og så alligevel kan det jo være, de leder efter værtsfamilie i området til mig - måske har de fundet den og ringer snart?!

Nu vil jeg gå ud fra, jeg skal gå på den skole, hvis navn er lagt ved min e-mail. Jeg skal gå på Wainuiomata High School(puuuha for et navn!) i byen Wainuiomata, som er en forstad til landets hovedstad Wellington! Skolen har musikundervisning og atletik i sommersæsonen, hvilket jeg er SÅ glad for :D. Derudover har den en række sprogfag, bl.a. japansk og fransk. Nogle få af jer ved, at jeg gerne vil lære japansk på et tidspunkt i mit liv, og at jeg faktisk har været i gang med det, men er faldet lidt fra igen. Fransk skal jeg have på gymnasiet næste år, så det vil jeg egentlig ikke have noget imod heller. Muligvis kan jeg også få fotografi som fag på skolen. Det ville være vildt! :)
Og sidst men ikke mindst skal jeg have skoleuniform... Fuck yea! Skoleuniform for the win, det bliver fedt!

Er helt oppe at køre over det, og glæder mig viiiiildt til de har fundet min værtsfamilie!

Sidst men ikke mindst er vejret om vinteren der ca. ligeså varmt, som der er her nu... Tud guys ;D

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar