NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

onsdag den 20. juni 2012

Værtsfamilie!

Hej allesammen!

Som mange af jer allerede ved, da vi er venner på Facebook, fik jeg værtsfamilie i fredags! Jeg har ikke lige fået skrevet noget om det endnu, da der har været stævne, koncerter, eksamen und so weiter... Men ja, jeg har fået værtsfamilie i Wainuiomata ved Wellington! Det vil sige, det også er sikkert, at jeg skal gå på Wainuiomata High School, som jeg skrev om i mit tidligere indlæg.

Familien McLoughlin består af to pensionerede mennesker fra henholdsvis '48 og '40, hvilket jo er en smule ældre, end jeg er vant til... Trods alt! Robert(Bob) og Frankie stammer begge fra England, og de interesserer sig for bl.a. havearbejde og læsning... I ved, typiske ting for den aldersgruppe :). Jeg har for et par timer siden sendt min første e-mail til dem, og jeg venter spændt på svar!

Derudover er jeg i gang med udfyldelse af Visa og puuuuuh for en ordentlig bunke papirer... Og det hjælper ikke meget, at der er problemer i guiden til udfyldelse, men der er sendt e-mail til Explorius efter hjælp, så det skal nok gå.

Som en sidste ting er jeg jo nærmest begyndt at tælle dage ned nu, 19 dage to go, før jeg sidder i flyveren! Det betyder også, at jeg allerede har sagt farvel til enkelte kammerater rundt omkring, og flere er hastigt på vej. F.eks. tager jeg i weekenden til VestDanske Mesterskaber, som bliver mit sidste stævne inden jeg tager af sted, og på tirsdag har jeg sidste øvedag med Garden! Wow.....

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar