NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

torsdag den 13. september 2012

Så er det snart på ski!

Hej alle!

Så er det snart ski-tid!! Og hvor fedt bliver det ikke??! Det er vist nok ikke nationals alligevel, men North Island mesterskaber... Men stadig et kæmpe event. De skriver på skistedets hjemmeside, at de forventer op imod 400 deltagende!

Vi skal stå på ski i skiområdet Turoa på Mount Ruapehu(feel free to google!), og sneen skulle være utroligt god lige nu, 100% pulver. Det har nemlig sneet næsten uafbrudt de seneste par uger på bjerget!

Til højre er et billede, de har lagt ud på deres facebook, og den viser en morgen på "Alpine Caféen". Synes selv det ser hammer godt ud! :))

Jeg har fået lånt sovepose og skibriller fra en kammerat på skolen, og alt er ordnet. Vi forlader byen søndag morgen 5.00AM.... Ja, puuha, det er godt nok tidligt - men det sparer og ca. 50$(knap 250 kr.) per person, og vi får ikke mindre tid på ski af det. Bob laver en lasagne til os, som jeg tager med, og så skal det da nok blive en super hyggelig tur!

Lidt nedtur dog, at en af pigerne holder 17 års fødselsdag dagen før, jeg var inviteret med til. Den springer jeg over - jeg er jo så fornuftig :p

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar