NYT - Instagram knap - NYT

Instagram NYT - Instagram knap - NYT

mandag den 15. oktober 2012

MyTube performance video!

Hej alle sammen!

Så er ferien forbi! Skolen er startet igen i dag, og efter to gode uger er det tilbage til rutinerne.... Der er dog kun 3 uger tilbage, før vi får ferie endnu engang, haha! ;P

Til min store overraskelse havde min lettere konfuse musiklærer allerede første dag efter ferien fixet en disc med min MyTube optræden med Take The A Train med improviseret cornet-solo, og videoen er nu at finde på YouTube! Jeg undskylder for små fejl hist og her, men jeg døjer lidt med sceneskræk. Undskylder også for den lettere dårlige lydkvalitet. Oven i de små fejl må jeg sige, at jeg nød det meget, og jeg kan ikke vente til en eventuel næste optræden :).



I lørdags var jeg til mit første atletikstævne hernede! Første i årets sæson, og vejret var da heller ikke helt på plads endnu.... Øs styrtende regnvejr hele dagen + masser af vind - ikke just perfekt til længdespring. Jeg sejrede dog i det forholdsvis lille felt med et spring på 5,97 meter. Ca. 30 cm. fra PR, men det er ikke noget jeg tager så tungt. I betragtning af vejret, og at jeg ikke har trænet mere end 3 gange på de 3 måneder, jeg har været her, er jeg godt tilfreds.

Jeg må også sige, at jeg nok har fået lidt blod på tanden hvad angår atletikken hernede, og jeg vil super gerne træne mig selv i ordentlig form igen for at vinde nogle stævner! Jeg skal deltage i et regionalt stævne i Palmerston North(ca. 2 timers kørsel væk fra Wellington) om en 2 ugers tid, og så skal jeg repræsentere min skole til nationals i Dunedin(På den sydlige del af sydøen, 1½ times tid i fly) i december. Regner med det bliver super fedt! :D

- Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar